måndag 20 oktober 2008

Trött


Idag är jag sjukt trött. Jag är så trött så trött. Jag är så trött att jag är grinfärdig!

Esam hela dagen, handla efter jobbet, hem och göra underbart god laxsallad, skolgruppträff på internet, Färjan och sen sova. ZZzzZZZzZZZzzZ

Jag har fullt upp hela veckan så jag kommer knappt hinna skriva nåt här.
Ikväll blir det förutom Färjan lite skolarbete. Imorn på kvällen måste jag också göra skolarbete.
På onsdag är jag ju på Esam på dagen och gubbarna på kvällen, likaså torsdag.

Aja, det kommer nåt inlägg lite nu och då när jag har tid!

Dagens matintag:
Frukost: Nutrilett shake
Mellis: 1 liten mjukis, kaffe
Lunch: Tonfisksallad med pasta
Mellis: 2 koppar varm choklad och 1 liten mjukis
Middag: Laxsallad med pasta och fetaost

1 kommentar:

Anonym sa...

Farfar mår bättre och har kommit hem i dag med nya och mera mediciner. Jodå han kommer i håg er. Vi har pratat om er i helgen när vi varit på sjukhuset alla. Han tackar för kramarna från er alla. :-)

Ägg kan du äta det är proteiner så det går bra. Du skall utesluta bröd, pasta, ris, potatis och sånt helt. Drick inte mjölk men du kan äta t ex yogurt men ej sockrad.

Använd riktig grädde, smör, ät bacon, fet fisk, fett kött, hemma gjorda såser på grädde och riktigt smör. Inga grönsaker odlade under gjord(de har högre kolhydratvärde.

Jag lovar kilona rasar.

Kram Faster