tisdag 28 oktober 2008

Lax

Jag är inne i en lax-period tror jag. Jag är ofta sugen på lax.
Det blev lax-sallad till middag. Jag värme på grönsakerna (utom avokadon) i stekpannan, med olja, salt och massa vitlök. Göda! Laxen är dessutom extra nyttig, för den kokade jag istället för med olja i ugn/stekpanna:)

Idag på Esam har jag ägnat mig åt lite skolarbete. Vi skulle ha gruppträff ikväl för att fördela sista gruppuppgiften mellan varandra. Men jag gjorde klart i stort sett hela arbetet själv idag :) Jag ska skicka över det till de andra och se om det duger, om något kanske behöver läggas till.
Då slipper de andra tänka på detta, de har nog mycket att göra ändå!

Jag och Marie var ju dessutom på schemamöte hos en helt okänd arbetsgrupp idag. Vi skulle ge tips om hur man göra önske-schema lite lättare. Det gick väl bra tror jag, om de ens fattade nåt av vad vi sa.

Sen for vi och tränade. Det blev ganka lungt. Vi värme upp 20 min på löpbanden, sen körde vi vårt program. Vi måste orka träna imorn, får då ska vi på passet Funktionell Träning. Sist hade jag ju så ont, så ont.

Dagens intag:
Frukost: Stor tallrik vaniljyoghurt
Lunch: Dinkelgröt (svingott!) och äpple
Mellis: Nutri Bar
Middag: Lax-sallad och en liten liten brödbit

Snacks: En krokofant och en pingvinstång

Inga kommentarer: