tisdag 14 oktober 2008

LiA

Nu har min LiA (lärande i arbete, alltså praktik )börjat.
Jag ska vara på Esam i 14-15 veckor, lika länge som förra LiAn. Då var jag också på Esam.

Av någon anledning var jag nervös för att gå dit imorse. Jag vet inte varför.
Men när jag träffade mitt gamla gäng så kändes det bra igen. Jag gillar mitt gäng!

Hade möte när jag kom imorse. Pratade och gick igenom vad jag ska göra under min tid hos dem.
Förra gången skulle jag vara mest inriktad mot miljö, denna gång mot kvalitet. Men jag kommer få ta del av allt, det känns bra. Miljödelen börjar jag ju kunna nu!

Har haft känningar av urinvägsinfektion idag. URS
De senaste 2 vintrarna har jag haft det 3-4 gånger/vinter. Det är inte kul alltså.
Så imorn tidigt på morgonen ska jag till vårdcentralen för att ta ett prov, och om det är som jag tror så får jag lite tabletter och sen är det bra.

Nu är jag hemma. Jag som tänkte ta en promenad när jag kom hem ,men jag är för trött för det.
Jag ska satsa på att göra klart skolarbetet istället. Sen klockan 19 har vi gruppträff på skolans "klassida".


Dagens matintag
Frukost: Nutri
Mellis: Kaffe och äpple
Lunch: Spagetti och köttfärssås
Mellis: Kaffe, banan och nutri bar
Middag: Äggröra på 2 ägg och en skål yoghurt

Ska nog koka nå kaffe snart också. Jag har ju en perkulator nu, så äntligen får jag dricka gott kaffe hemma!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej, vad kul att du följer min blogg. Dig kommer jag ju ihåg till och med, du är/var tillsammans med Brandt då?