fredag 17 oktober 2008

Helg

Nu är det äntligen helg! Fast det blir egentligen inte så mycket helg för min del, eftersom jag jobbar.

Dagen har varit mycket bra, trots smärtan i låren som fortfarande inte gått över. Ni skulle se mig när jag måste gå på toaletten.... jag tar stöd mot väggen bakom toan, vänder och sätter mig i sidled för att jag inte ska dö. Det är hemskt!

Gick tidigare från Esam idag, tänkte att jag skulle hinna träna lite innan Mikael slutade.
Det blev 50 min uppförs, lite mer uppförs än jag brukar, och det gick bra i min höft idag, jey!
Sedan blev det en genomgång av programmet som jag fått.

Nu blir det bara lugnt hemma. Jag hoppas att jag orkar ta tag i lite skolarbete, men förutom det så blir det idol, med en kopp wienerkaffe till!
Det är sådana här kvällen jag saknar att ha ett badkar... bara lägga sig i stekhett vatten med bubblor.

Dagens intag:

Frukost: En liten skål yoghurt + 2 mjukmackor med frön i och skinkost på
Mellis: Liten smörgås och kaffe
Lunch: Lax och potatiskub och salladsbuffe på Invito
Mellis: Fruktsmoothie
Middag: Lasange, grönsaker och hemmagjord vitlöksdipp

Dagens pepp:

"Visst har du gått ner lite sen du var här sist?" frågar en kvinna på min praktikplats....

Alltid kul att få höra sådant :)





Inga kommentarer: