tisdag 7 oktober 2008

Eget program

Idag, tisdag, har jag varit ledig! Fast jag har inte haft så mycket ledig tid, egentligen.
Tog en nutrilett shake till frukost och åkte sedan in med Mikael till stan imorse. Jag och Marie skulle träffa en instruktör på USM, för att få ett träningsprogram!
Vi kom dit vid 10, jag åt en nutri bar innan vi gick till löpbanden, där vi höll till i en halvtimme.
Sedan träffade vi Tomas, han gick igenom ett par övningar som vi ska köra första månaden.
När en månad har gått ska vi ha uppföljning och få ett nytt program, det känns bra!

Kring 12 var vi klara, så då kunde vi duscha och byta om för att sedan få äta lunch. Det blev en subwaymacka! Grillat kycklingbröst på en halv mörk, med vitlöksdressing. I vanliga fall brukar jag ta både vitlök- och currydressing, men idag var jag lite extra duktig och tog bara en :D
Dessutom tog jag ett äpple istället för en sådan där god kaka....Men sugen på en var jag allt!

Efter lunchen for Marie till sjukgymnasten och jag satte mig på biblioteket för att plugga lite.
Veckans uppgift handlar om "konsten att föra konstruktiva samtal i konflikter". Ganska intressant faktiskt!

Klockan 2 var Marie klar och då gick på Sandys och köpte kaffe, att ta med.
Där gick vi på stan och strosade ett tag. Vi gick förbi på Finas och beställde prinsesstårta till på fredag. Jag och Marie fyller nämligen år på samma dag, så vi tänkte ha gemensamt födelsedagsfika på jobbet på fredag!

Till middag idag blev det köttbullar från igår, men med makaroner till.

Nu vankas det ett parti Yatzy med Marie, på blip.se !!!

Inga kommentarer: