måndag 27 oktober 2008

Snabbis

Jobbat full dag idag. Kom hem för ett tag sedan.

Har just betalat räkningar. Lite konstigt var det eftersom jag bara hade 1 räkning. Och det var och betala för min Glamour, som kommer en gång i månaden. Man kan ju tyckas att 1 räkning låter lite, men resten dras ju på autogiro.

Frukost idag blev en stor tallrik med vaniljyoghurt.
Lunch: Salladsbuffé
Mellis: Frukt
Middag: Lax, sötpotatis, palsternacka och paprika i ugn, med grönsaker och currydipp
Mellis: Frukt

Jag har nästan inte ens tid att tänka på mitt nyttiga liv. Det har som inte kunnat kretsa runt det över huvud taget. Men ändå har jag väl skött mig hyfsat bra. Och jag har kommit igång med träningen.. Och jag tycker det är kul!!

Så jag lägger inte allt för mycket tid på att tänka på vad jag äter, jag fokuserar på att orka träna och vara på jobbet.
Men lite tänker jag ju på vad jag stoppar i mig.
Jag har ju inte gjort någon mätning på länge nu. Men jag tror jag avvaktar med det också. Det var lätt att haka upp sig på siffror även då.

När jag kommer i ett par svarta byxor som jag verkligen gillar, DÅ ska jag väga mig.

Nu måste jag i säng.
Imorn blir det upp tidigt som vanligt. Sen vid 2 ska jag och Marie och introducera "önskeschema" för en helt okänd arbetsgrupp som ska börja med detta. Och vi är ju som van med det nuförtin.

Efter det blir det träning och hem och träffa skolgruppen på nätet. Vi håller på med sista grupparbetet, konflikthantering.

God natt!

Inga kommentarer: