fredag 24 oktober 2008

Lösnaglar

Jag är verkligen ingen nagelmänniska. Jag klipper naglarna så korta att jag nästan får ont. Fast jag får ju aldrig ont. Har man långa naglar går de ändå bara av samt att man får nå jävulskt med skit under dem. Man måste ju ta hand om naglarna varje dag om det ska vara fräscht. Och det orkar jag inte.
MEN, så igår, satt jag på mig ett par lösnagalar! Det var ett kit med naglar som redan var klister på, så det var bara att sätta på! Ja jag vet, det säger ju sig självt att det inte kommer hålla länge, men jag tänkte att det kunde vara okej såhär första gången.
Jag tycker ju att det är såååå snyggt med långa fina naglar och jag passade ju nästan bra idet!

Imorse när jag skulle till jobbet fick jag kämpa med att få på mig kläder och sminka mig. Jag är ju inte van att ha dem sådär långa. Men FÄRGÄVES... först gick en av i bilen och en till när jag kommit till Esam. Då gav jag upp och slet loss allihopa.

Nästa gång ska jag låta någon hjälpa mig, använda med riktigt klister och inte ha så långa som de jag hade nu. Det var fööör långt.
Om det nu blir någon nästa gång.


Hur som haver. Dagen har varit bra. Jag hade ju lämnat Kiwa i Stöcksjö på morgonen och det var egentligen tänkt att Mikael skulle fara och rasta henne vid lunch, men då hade ju jag mitt nöt tagit med husnyckeln. Så jag slutade på Esam halv 3 och for dit så hon fick kissa.
Sen begav jag mig till USM, där körde jag på löpbandet, uppförs, i 50 minuter. Sen mitt program. Skönt!
När jag sen hämtat Kiwa och kommit hem gick vi en promenad så hon fick göra sina behov. Inte lika långt som igår, men ända ganska bra runda.
Men nu har jag ont i benen. Ikväll ska bli en riktig slöarkväll nu!

Dagens intag:
Frukost: Nutri Shake
Lunch: Fisk och potatismos och grönsaker på Evys, en så kallad "lätt rätt"
Middag: Nutri Bar

Nu har jag just njutit av en stor tallrik med frukt!

Snart börjar Idol, jey!
Jag firar mig själv idag, med naturgodis. Mums!!! Det känns lite nyttigare... Fast jag vet ju att det inte är det. Eller, det är väl inte lika mycket tillsatser som i "vanligt" godis.. men sockret är ju detsamma.

Mys!

Inga kommentarer: