torsdag 16 oktober 2008

Aj Aj AJ

Jag har jävulskt ont i kroppen idag. Mest ont gör det när jag ska sätta mig på toa. Mina lår alltså... De gör ont!!
Jaja, det är bara att härda.

Gårdagskvällen var ju som sagt lite sorglig. Idag är det bättre. Jag har lärt mig en läxa... Att inte inbilla sig något! Jag är mästerinbillaren.

Står det stilla för att jag äter för lite?
Det tycker jag inte att jag gör. Visserligen äter jag mindre än jag vill äta, men det är ju det som själva viktnedgången handlar om: Motion och mindre portioner.

Nu räknar jag ju inte kalorier, men jag är ju över 1000 kalorier varje dag. Vill man inte gå ner i vikt ska man ju äta mellan 1800-2000 kcal om dagen. Jag äter ju säkert mellan 1200-1500 så det borde ju inte vara nå tokigt, utan bara bra?

Well oh well, som jag sa igår, så mår ju kroppen bra iaf! Jag känner mig inte fet :)
Eller, igår gjorde jag det.

Även om jag inte känner mig fet, så behöver jag ändå loosa some weight! Oh yeah!

Jag tänkte träna idag, men jag hade så ont i min kropp. hihi
Imorn ska jag nog fara å göra ett pass!

Nu känns det iaf bättre!

Dagens intag:
Frukost: Yoghurt
Mellis: Kaffe och lite liten smörgås med marmelad
Lunch: 1 potatis, 5-6 köttbullar, sås och grönsaker
Mellis: Varm choklad
Middag: Lasange (den godaste jag gjort hittils!)

Inga kommentarer: