söndag 5 oktober 2008

Kakor och bullar

Idag fick vara en "fri" dag!

Som sagt så blev det ju gröt till frukost. Till lunch blev det lite kycklinggryta från gårdagen.

Vi har haft massa folk här idag, både stora och små. Så därför bjöd jag på sockerkaka, ballerina och bullar. Och självklart åt jag ju själv också... jag kunde inte så emot suget, hehe.
Så middag idag blir nutri!

Snart börjar innebandyn, efter den ska jag också ta en nutri.
Jag kommer sannerligen få en beställning att köpa hem något gått till min sambo, efter träningen.
Ska jag då stå emot trycket att köpa nåt gott?

I vanliga fall brukar jag tänka; Jag har ju redan förstört dagen, då kan jag ju lika gärna fortsätta förstöra...
Det är ju jävligt dumt tänk. Egentligen.

Jaja, vi får se. Jag har ju varit duktig en månad nu. En söndagkväll som denna kan ju inte skada.

Laters!

Inga kommentarer: