måndag 13 oktober 2008

Armani

En av alla fina presenter jag fått, var ett presentkort på Kicks på 1000 kr! Det var från min lover!

Idag var vi dit och jag luktade och luktade på massa olika Armani-parfymer. Jag hade fått ett parfymprov i en tidning för några månader sen, med en Armani-parfym som luktade sjukt gott, därför ville jag hitta en av det märket.

Det är svårt att hitta den parfym man vill ha, man luktar på så många olika att man tillslut nästan blir hög av all lukt!
Tillslut lyckades jag ändå välja en och det blev denna Armani Code. Jag var lite orolig ändå, tänk om den inte skulle passa mig? Tänk om jag inte tycker den luktar gott när jag kommer hem? Den är ju ganska dyr, 529 kr för 30 ml.
Men tack och lov, så insåg jag nu när jag testat den, att den luktar underbart! Och jag tror den passar mig utmärkt!

Jag köpte även ett par skor... jag är ju galen i skor. Och de bara stod där och skrek; Maria du måste köpa oss!
349 kr på skopunkten... Skitskor, men snygga skitskor :)

Idag på Seaflex blev det tårta. Jag fick faktiskt också en present :)
Nutri till frukost, tårta till mellis, spagetti och köttfärssås till lunch och pasta-kycklingsallad till middag!

Jag och Mikael hade tänkt ta en promenad nu när vi kom hem. Men båda är helt slut.
Jag måste dessutom plugga.
Plugga på sin födelsedag... Suck!

Kvällens höjdpunkt är iaf "Färjan" kl 20 på kanal 5!

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis i efterskott !! Hoppas allt är bra med er ! Kramar