måndag 6 oktober 2008

Mardröm

Idag är en ny dag! Förutom muskelsmärta så är det toppen! Det är inte lika grått och trist ute som det varit i typ 1 vecka, så idag ska jag ta mig ut på en liten promenad.
Det blir inget häftigt idag, för jag ska på USM på tisdag med Marie, på onsdag innan jag börjar jobba kl 16 samt på torsdag med Marie.

Jag sov nästan till klockan 11 idag. Hujedamig!
Jag får nästan lite dåligt samvete när jag sover så länge, man har ju som missat halva dagen lixom.

Eftersom jag inte gjort något plugg i helgen så har jag ju inte heller kunnat lämna in färdig uppgift igår heller. Så nu är jag försenad. Måste bli klar idag. Hoppas.
Det var ju en så fruktansvärd tråkig uppgift. Blä!

Snackade med min boyfriend på msn nyss. Han sa att han hade en hemsk mardröm inatt:
"Jag drömde att vi hade styrt upp en fest den 13de, men jag hade glömt att säga att det var din födelsedag, så ingen hade med sig presenter eller nått å du blev helt förstörd"

Haha, jag fyller alltså år den 13e, om en vecka!

Inga kommentarer: