torsdag 9 oktober 2008

Core

Ja vi gick då på träningspasset Core. Passet tränar mage och rygg. Och jag kan säga att jag bör ha rejält med träningsvärk i magen imorn... FÖR DET VAR JOBBIGT! :) Kändes bra efteråt!

Innan det värmde vi upp, 10 min på löpbandet, uppförs. Därefter gick vi igenom programmet som vi fått och till sist en kvarts promenad till.

Mikael hämtade mig på busstationen halv 6 och vi åkte direkt till Magnus och Ulrika. De bjöd oss på viltgryta och hemmagjort potatismos, jättegott var det!
Kaffe och småkakor till efterrätt.

I övrigt har dagen matintag inte bestått av mycket.
Frukost: 2 koppar kaffe och en nutrilett shake
Lunch: Nutri Bar
Mellis: Nutri bar och banan
Middag: Viltgryta
Mellis: Äpple

Bra dag!

I helgen kommer jag dock inte kunna vara superbra. Men det gör inget, för det är födelsedagshelg.
Imorn blir det som sagt prinsesstårta på jobbet, på lördag blir det troligast morotskaka med brudarna och på söndag blir det nåt liknande med familj.
Det lär nog drickas lite vin också, så denna helg kommer inte bli så värstans nyttig.

Men ärligt talat så gör det ingenting! Motivationen är tillbaka och det känns inte alls jobbigt att fylla år, med tanke på allt som kommer att stoppas in i munnen!

Hurra!

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha. HURRA!