onsdag 1 oktober 2008

Mätning

Yes, då var det dags för mätning!

Under brösten: 84 cm (totalt - 3cm)
Runt naveln: 93,5 cm (totalt - 10 cm!!)
Nedre magen: 104,5 cm (totalt -1,5 cm)

Allt som allt minus 14,5 cm på 3 veckor!
Jag har börjat känna av lite på de byxor jag kan ha, att de nästan börjar bli förstora. Har till och med tumlat ett par och nu sitter de perfekt!
Sen så har mina käkben börjat komma fram igen :)

Jag skulle vilja säga att mitt nya liv har fått en riktigt bra början!
Jag har ju inte gett upp än! Det känns inte som att jag kommer göra det den här gången heller!

Det roligaste är att jag känner peppen på att träna, jag vill ha träningskort NU!!
Har lite problem med maten till och från... suget efter godsaker har då INTE minskat något märkvärt.
Dock har jag ju inte "svullat" något, jag har skött mig bra, trots suget!

Nu sitter jag och dricker kaffe, äter "kärnor och protein" (mjukbröd) och en skål hälsoyoghurt.
Ska surfa runt lite och ringa chefen om träningskortet innan jag tar tag i studier!

2 kommentarer:

Anonym sa...

10 cm!!! Det var fan inte dåligt. Du är megaduktig!

Maria Liljegren sa...

TACK! :)