fredag 3 oktober 2008

Träning och helg

Uppdaterar från gårdagen:

Träffade Marie vid lunch. Vi gick lite på stan tills värsta lunch-rusningen var över. Fyndade en lila tröja på Nicole. Därefter gick vi på Stadium och köpte träningskläder till mig. Rosa linne och svarta byxor. Det var på tiden att införskaffa nya. Så, nu är jag redo för träning!

Till lunch igår blev det indiskt, på Taj Mahal. Det är verkligen god mat där.
Gick lite till på stan, innan vi vandrade upp till gubbarna.
Till mellis igår blev det en nutrilett shake, till middag blev det en nutrilett bar och en "Froosh" fruktsmoothie, och sedan till mellis på kvällen blev det kaffe och en till shake.


Idag åkte jag in till stan när Mikael skulle till jobbet. Var egentligen ledig idag, men jag och Marie skulle upp till chefen på Ersboda och skriva på papper för träningskort, ÄNTLIGEN! :)

Klockan 10 imorse var vi på USM och skrev under medlemsavtal där, så nu är allt fixat, bara att börja träna!
Vi körde på i gymmet idag, mest motion på löpbanden, men även lite mage i maskinerna.

Till lunch blev det sallad och en macka.
Har haft möte och schemaplanering resten av eftermiddagen.


Nu sitter jag hemma vid datorn. Dricker en Froosh.
Vad händer ikväll?

Om jag inte far någonstans så blir det nog lite plugg, och sen lite soffliggande till Idol!

Inga planer för morgondagen, men på söndag kommer svärföräldrarna hit och pysslar lite med oss. På söndagkväll är det INNEBANDY! Roligt värre!

Trevlig helg!

Inga kommentarer: