söndag 5 oktober 2008

Söndag

Igår var det himla lungt.
Nutri till frukost, sedan gick jag till affärn och köpte lite mjölk och grejer, samt hämtade cykeln som stod vid busshållsplatsen.
Därefter kom Angelica på besök. Det blev kaffe och 2 rostisar till... ja lunch? Samt 3 ballerinakex!

Det blev tidig middag eftersom jag skulle skjutsa Miklarna till poker. Vi åt kycklinggryta på cocosmjölk och ris. Mumsigt!

När jag lämnat grabbarna for jag till Helena. Vi satt mest och tog det lugnt. Angelica kom senare.
Vi såg på tv och film hela kvällen.

Åt 2/3 av en nutri bar, lite yoghurt, en hårdbrödmacka och lite jordnötter på kvällen.

Kl 02 for jag och hämtade Mikael och sen for vi hem och sov!


Idag:

Snart kommer svärföräldrarna hit. Vi ska pyssla massa med huset även denna söndag.
Idag blev det gröt till frukost.

Senare ikväll är det innebandy, längtar!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej, kanske www.dietpartner.se kan vara nåt för dig, jag håller på och har gått ner en hel del faktiskt. Typ 1 kilo i veckan.. skönt att slippa hanlda och planera..