lördag 18 oktober 2008

Klitta



Alltså P3 är ju en rätt sjuk kanal ibland:

Man får höra typ en konversation mellan en kille och en tjej.
Han är tjock och ful och får höra det också.

I frustration skriker han till tjejen;
"Kuuuuksugare!!!!"

Då kontrar hon med;
"Jag är ingen penissmakare, jag är lesbisk. Och nästa gång du tänker sätta dig bredvid mig på tunnelbanan, så har jag klittat på sätet.

Han: "Klittat?"

Och då spelas en sång....
Klittan är i fittan
Klittan är i fittan
Det är som när man ollar fast med klittan i fittan

Normalt???
Nej men ganska kul :)



Dagen har varit bra. Vi har idag på jobbet promenerat i finvädret till Ica Kvantum.


Till frukost idag blev det yoghurt och mjukt bröd med skinkost, och kaffe.
Till lunch blev det lax och grönsaker i ugn och en liten bit toscakaka till efterrätt.

Till middag gjorde jag broccoli, vitkål, morötter, palsternacka, sötpotatis och färska champinjoner i ugn, med mozzarella! Hur gott som helst!


Nu sitter jag och spelar yatzy på blip med min syster. Hon KROSSAR mig.
Sen blir det väl att se Stjärnor på is.... vad finns det annars att göra en kväll helt ensam ute i Sörmjöle?


Min karl han har lämnat mig ikväll. För en annan.... hehe, nämen han och andra Mikael skulle på bio och jag fick faktiskt följa med om jag ville!
Men bion började 21.30 och jag börjar jobba 07.30 imorn så jag tyckte det var smartare att stanna hemma och gå och lägga sig tidigt!


Duktig flicka!



Inga kommentarer: