onsdag 29 oktober 2008

Korta lårmuskler



Just kommit hem från ett träningspass. Jag var lite bättre än förra gången jag var på just ett sådant här pass. Då kunde jag bara göra ett fåtal knäböj ner till golvet (nästan ända ner iaf) men idag kunde jag göra alla!
Jag har korta lårmuskler tror jag.. för jag får alltid och BARA ont där. Men det känns ju iaf att man tränat när de skakar när man går upp och ner i trappor.
Morgondagen kommer nog inte bli kul. Förra gången fick jag ju sätta mig sidledes när jag skulle på dass.

Idag blev det yoghurt till frukost. Äpple till mellis. Dinkelgröt till lunch. Äpple, mandarin, varm choklad och en liten GI-bar som finns att köpa där jag praktiserar. Till middag, eller om jag ska ta och kalla det "träningsmål", blev det en nutri bar och en fruktsmoothie.
Jag tror det blir lite äggröra och skinka lite senare ikväll.

Jag ser fram emot morgondagen. Ett av mina projekt är att ta fram förslag på hur man kan göra leverantörsbedömningar bättre och lättare! Idag har jag suttit och gått igenom allt jag tagit hem från internet och satt ihop det till en process. Imorn på morgonen ska vi ha avstämning och titta på vad jag har och hur jag ska/kan gå vidare.

Tror det blir ett litet träningspass imorn också. Sedan på kvällen är det POKER! Åh det var längesen, jag känner mig på vinnarhumör! ;) (det gör jag iofs varje gång, men det är inte alltid det funkar)

Nä nu ska jag duscha, senare väntar bonden!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ska du spela poker när jag kommer till stan? Då hoppas jag det är med oss du ska spela!