onsdag 8 oktober 2008

Mätning

Ja då har det gått en månad. Allt som allt har jag ju varit duktig. Men idag när jag nu mätt är jag lite besviken. Knappt någon förändring från förra veckan.

Under brösten: 84 cm (totalt -3 cm, ingen förändring)
Runt naveln: 93 cm (totalt -10,5 cm. 0,5 cm sen förra mätningen)
Nedre magen: 104 cm (totalt -2 cm. 0,5 cm sen förra veckan)

Nu när jag ändå kommit igång med träning så tyckte jag nog att det borde vara lite mer. Men det har ju ändå varit ganska mycket innan, särskilt runt naveln.

Kanske äter jag inte tillräckligt bra? Jag har varit hungrig konstant (nästan) senaste dagarna. Men har ändå inte småätit. Dock har väl portionerna på tex middag varit större.

Jag får försöka hålla mig bättre. Äta mindre kolhydrater kanske. Jag har inte brytt mig om sånt på sista tid.

ÅH idag är jag ändå lite deppen. Det är sådana här dagar när man inte får det resultat man vill som det är jävulskt lätt att bara ge upp. FAN

Aja, jag får försöka ta tag i mig själv.


Idag börjar jag jobba kl 16. Funderar att fara in till stan nu på dagen, ta en
"upp-förs-backe-promenad" på USM och sen plugga på bibblan innan jag ska till jobbet.
Instruktören på USM sa att jag icket fick jogga, utan jag skulle gå i uppförsbacke för att träna min höftmuskel. Okej!

3 kommentarer:

Anonym sa...

...och det är när man ger upp som man _verkligen_ inte får det resultat man vill. Keep up the good work! Pappa berättade att när han tränade och åt bra gick han först ner en del och sedan stannade han ett tag på samma vikt och sedan tog det fart igen. Så detta kommer att komma igång!

Anonym sa...

Nej som Ida säger så kan det stanna av litegrann, men det kommer snart igång igen! Bara du inte äter för lite så att du ger upp kommer det gå jääättebra! Heja heja!

Maria Liljegren sa...

Tack så mycket, jag ska kämpa på!