söndag 26 oktober 2008

Lösnaglar 2







Igår morse vid 11-tiden ringde Helena och frågade om vi inte skulle gå på stan!
Vilken bra idé tänkte jag, så jag hakade på!

Vi började med att äta lunch, för mig blev det en lax- och spenatpaj!
Under tiden vi gick på stan övertalade Helena mig att stanna med henne å de andra brudarna för de skulle dricka vin och gå ut sen på kvällen!

Vi åkte hem till Sörmjöle för att hämta vin och lite grejer. Jag köpt en ceriserosa klänning på stan som jag använde på kvällen sedan.

Helena övertalade mig även att köpa RIKTIGA lösnaglar, som hon kunde fixa på mig. Sådana som sitter bra. Och jag är jättenöjd! Hoppas jag lär mig leva med långa fina naglar.

Annica bjöd oss sedan på middag. Det blev kyckling, potatis, paltersnacka, morötter och sallad. Mumsit var det.

Sen kom Pella och Carro och det var så trevligt!

På natten sedan blev det ju självklart en Subwaymacka och en kaka :)
Sov över hos Helena och nu på morgonen kom Annica med frukost och karra åt oss!

Vid 12-tiden var jag hemma igen... !
Nu hålls det på tvättas och städas lite.
Senare ska jag in till stan för att träna och spela innebandy!

Bra helg!

Inga kommentarer: