måndag 6 oktober 2008

Havet

Det blev en liten utflykt ändå. Jag traskade ner till havet, det är ca 5 minuters promenad ner till vattnet. Passade på att ta lite bilder, det är ganska vackert.











Igår när svärfar hjälpte oss fixa några grejer hemma, passade han även på att slita bort ena trädet vid dörrn, det hade dött. Kvar blev ett tomt hål, som katterna gillade.


Har även passat på att kratta lite löv idag!
Men det lär väl blåsa ut över gräsmattan... vi har ingen skottkärra och jag orkar inte bära allt för hand ner till komposten.

Dagens intag:

Frukost: Fiberhavregrynsgröt med lättsockrad jordgubbssylt, samt 1 kokt ägg
Lunch: Fiberhavregrynsgröt med lättsockrad jordgubbssylt, samt smörgåsrån och äpple
Middag: Hemmagjorda köttbullar, potatis och grönpeppersås, samt grönsaker, mums!

Blir väl ett äpple sen ikväll.

Idag går det massa bra på tv, så snart ska jag slänga mig i soffan!
Kl 20, Färjan
Kl 21, CSI
Kl 22, Generation fett

Min karl har serverat mig ett glas Lindemans som jag nu ska avnjuta!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej gummilumman!
Vilka fina höstbilder du har tagit.

Man blir så lycklig att se ditt vackra ansikte.

Var rädd om dig. Jag skall läsa din blogg så jag vet lite mer om ditt liv.

Kramar i massor från Faster.