onsdag 15 oktober 2008

Bajs

Jag fick deppen just.
Provade några gamla byxor och det gick åt helvete!
Här kämpar man för att vara duktig men märker knappt nåt ändå.. Det var bara första 2 veckorna det hände grejer... Nu är har det gått 5 veckor och jag har börjat träna mer. Men ändå känns det inte ens pyttlite lättare att ta på sig försmå byxor,

Varför ska det vara så jävla svårt?

Jag funderar på att lägga ner det här med att mäta. Jag glömde för övrigt bort det idag. Men eftersom det var fika mest hela helgen så väntar jag ändå tills nästa vecka.

Jag funderar även på att väga mig någon dag snart. Även om man hakar upp sig på vågen så stämmer den iaf. När man mäter med måttband är det svårt att komma ihåg så man mäter på exakt samma ställe varje gång.

Just nu känns allt bara BAJS. Har jag börjat förändra mitt liv förgäves?

Nej kanske inte förgäves, för jag måste ju bättre i kroppen av att träna och äta lite bättre. Och välmående är ju viktigt!

Nu ska jag gå och sova, just nu vill jag bara att dagen ska ta slut.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men kör såhär, du behöver inte äta så himla lite, ät bara "vanlig" mat i lagoma portioner tills du känner att du är redo att komma igång ordentligt igen. Och är du sugen på någon godisbit ibland så ta det, lättare att hitta motivationen om man känner att man inte måste jobba så mycket hela tiden, att man kan liksom boosta lite då. Du är så duktig!

Anonym sa...

Oj tänkte skriva exakt samma sak som Ida. LYCKA TIIIILL! Jag tror att du äter alldeles för lite mat.. kroppen ställer in sig på svält då raring!