måndag 13 oktober 2008

Födelsedag

Ja idag blir man 23 år gammal. Som vanligt känner man sig inte särskilt mycket äldre.

Det var tröttsamt att kliva upp idag. Gårdagen bestod ju i stort sett bara av fika och bakiströtthet. Och det blev ju även innebandyträning och det bidrog nog en hel del till dagens trötthet också.

Nu har det varit fika hela helgen, så idag hade jag ju tänkt ta nya tag.
Är på jobbet idag (Seaflex) och jag tror det vankas tårta till fika idag med. Men jag ska vara duktig och bara ta en liiiten bit isf.

Sen ska jag faktiskt fara och träna efter jobbet!

Imorgon börjar praktiken på Esam. I våras var jag där 3,5 månader och ska även vara det denna gång. Det känns roligt att komma tillbaka. Jag är lite nervös också, jag vet inte varför eg.
Men så är det väl när man är student och inte helt lärd.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen gumman.

Hoppas att dagen blir bra. Alla i Fam Brennerskiöld hälsar till dig.

Kramar från Faster Lillemor

Maria Liljegren sa...

Tack så mycket! :)

Anonym sa...

Grattis i efterskott :)