tisdag 21 oktober 2008

Tisdag

Kom just hem. Jobbat (ja, jag kallar det jobba även fast det är praktik) till 16, därefter Usm till 18.
Gick uppför i 40 min sen gjordes även programmet jag fått. Skönt!

Dagens intag:

Frukost: Yoghurt och 2 mjukisar med skinka
Lunch: Fiberhavregrynsgröt med lättsockrad jordgubbssylt och mjölk
Mellis: Varm choklad och en liten liten kaka
Senare mellis: Nutrilett Bar, Mini-mer (dryck)
Middag: Yoghurt och 3 mjukisar med skinka, 1 pingvinstång

Ja, Denna dag var inte heller riktigt som jag tänkt.. men jag har så mycket att göra så jag orkar helt enkelt inte laga/fixa bättre mat.
Det tar på krafterna att ha 2 jobb plus skolarbete.
Men snart är det inget skolarbete på ett tag, så då kan jag börja ta tag i mig själv!
Nu är det bättre att fokusera på att få träningen på rutin!

Nu ska jag plugga! Sen sova!

Inga kommentarer: