torsdag 23 oktober 2008

Kiwa och jag

Jag och Kiwa har just kommit hem från en långpromenad i mörkret. Det var härligt! Och jag behövde inte vara så värst rädd nu heller eftersom jag hade med mig en schäfer!

Det är så roligt att hon ska bo hos oss i helgen! Jag måste bara komma på en ny plats där katterna kan äta, annars äter hon upp deras mat.
Imorn när vi är och jobbar får hon fara hem till sig på dagen, sen hämtar vi henne efter jobbet igen så får hon vara hos oss hela helgen. Mikael får fara till henne på lunchen imorn så hon blir rastad!

Det är lite mystiskt, för min cykel har legat omkull-blåst på gården. Jag har inte orkat ställa upp den på mer än en vecka tror jag.. och så plötsligt står den uppställd mot väggen. Igårkväll när vi kom hem hade det hänt! Det var inte jag och det var inte Mikael.
Kanske någon granne som tyckte det såg för taskit ut? :)

Idag har kosten varit blandad, jag var inte lika bra som jag hade tänkt, men det gör inget!

Frukust: Nutri
Mellis: 2 runda fullkorns-polar med pepparsalami och paprika
Lunch: Subwaymacka; grillat kycklingbröst på halv mörk... och ja, tyvärr, men jag kunde inte låta blir att ta en kaka. De är ju sååååååååå goda!
Mellis: Nutri shake
Middag: Nutri Bar

Jag ska försöka att inte äta nåt mer. Men jag lär ju bli hungri så då får det bli en riskaka eller två, med rökt skinka.

Inga kommentarer: