torsdag 25 september 2008

Zombie

Idag är jag lika trött igen. Vad är det frågan om?
Somnade igår efter 1 och vaknade halv 10 idag men klev upp 10 för att jag knappt tog mig ur sängen. Det är drygt.

Igår när jag skulle till bussen började jag ju gå som jag hade tänkt. Men Hasse följde efter.
Och jag kan ju inte börja låta katterna följa med ända ut till E4an, där är det ju farligt.
Så, jag gick hem och tog cykeln istället och tur var väl det för då fick jag båda katterna efter mig, som sprang och sprang för sitt liv för att komma ikapp mig.

Idag är det strålande sol. Jag ska ta en promenad till affärn och sen hämta cykeln, den står ju kvar på busshållplatsen eftersom Mikael hämtade mig igår.
Vi har typ inget att äta hemma nu. Tur att vi ska storhandla imorn!
Det var längesen vi storhandlade något, så det ska blir nice att fylla kylen igen.

Men först behöver jag stoppa i mig nåt för att vakna till, jag känner mig som en zombie.
Och inte kan jag dricka kaffe heller för att vi inte har någon mjölk hemma.

Oj, nu är det slagsmål i hallen.
Hörs

Inga kommentarer: