söndag 21 september 2008

Hurtbulle!

Ca 8200 steg, 100 stepups och 70 situps!

Katterna väckte mig ca 8.40. De små liven var hungriga och ville gå ut.
När jag gick och la mig igen såg jag ju att vädret var fantastiskt, så innan klockan hann slå 9 hade jag traskat iväg!

Jag fick lov att smyga från gården så ingen katt skulle se mig, då hänger de ju bara efter mig.
Det gick bra fram tills första kurvan, där stod Totte på ett avbrutet träd. Skit!
Det var ju bara att börja kuta så han inte skulle hinna med. Men snabb som man är (öh) så lyckades jag skaka av mig honom :)
När jag gått hela min slinga stod han och väntade på mig när jag kom tillbaka till samma ställe, gulle.

Nu vankas det yoghurt och en stor kopp kaffe till frukost. Gott.

Dagen består av skolarbete och eventuellt besök av Annica och Maria, trevligt!

Inga kommentarer: