torsdag 11 september 2008

Chiquita

Har precis kommit hem från jobbet.
Dagen har varit mycket bra! Vi har eg inte gjort så mkt; uppstigning, lunch, handling och städ och hos gubbarna, och även en hel del YATZY! Maxiyatzy!
Alltså det är fantastiskt roligt egentligen.

Till lunch blev det först en nutri, för att jag inte skulle äta så mkt vanlig mat. Jag hade med mig makaroner och köttfärssås och det blev bara en liten tallrik av detta.
Till fika senare på eftermiddagen åt vi fruktsallad med vaniljsås.. och KORS I TAKET, jag skippade såsen!

Innan jag kom hem svängde jag förbi på Tempo, affärn här i byn. Jag köpte bananer och annanskross. Jag har blivit inspirerad av Chiquitas smoothies, eller vad dom nu kallas. Det är helt enkelt bara frukt och fruktjuice! Dom är svindyra, typ 22 kr för en pytteliten flaska, så nu tänkte jag göra en sådan där smoothie på egen hand!
Banan, annanaskross och en mixer är allt som behövs, och gott blev det!

Smoothin blir en för-middag, för att få lite energi. Jag är uppe i över 5000 steg på räknaren och eftersom mitt mål för dagen var 12000 steg så måste jag ju bege mig ut på promenix.
Jag måste iväg innan kl 19, för då äre "gruppträff" på skolans forum. Efter det är det Idol!

Inga kommentarer: