onsdag 24 september 2008

Mätning

Japp nu har jag mätt mig och nog var det minus alltid! Inte mycket, men det var minus!

Under brösten: 85,5 cm (totalt -1,5 cm)
Runt naveln: 97,5 cm (totalt -6 cm)
Nedre magen: 105,5 cm (totalt -0,5 cm)

Allt som allt så är jag 8 cm mindre!
Trots att jag idag känner mig svullen i magen.

Vad händer idag då?
Jag ska åka in till stan med 12.25-bussen. Jobbar ikväll och vi assistenter ska vara på Hjälpis och testa köra en rullstol kl 13.30 så jag måste börja lite tidigare.

Får se om jag hinner med nå plugg idag. Annars gör jag imorgon, då är jag ledig!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nice goin sis!!!! Keep up the good work! Så bygger vi tillsammans upp oss under juletid!! haha

MVH M

Maria Liljegren sa...

Haha hör du inte hört?
Det blir kinamat till jul!!!!!!!!!!!!