måndag 15 september 2008

Reflexer

Hej!

Jag är nog ändå lite mörkrädd. Kom just in från en promenad och det är svart som på natten ute den här tiden.
Eftersom det är så mörkt så vågar jag ju inte ta skogsvägarna jag brukar ta och då måste jag gå på vägar där bilar kör. På de ställen där inga gatlysen finns, så är det ju ganska lätt för bilisterna att missa att man går där... så ikväll har jag insett hur viktigt det egentligen är med reflexer. Tur att jag har både vanliga sånna där små man fäster i kläderna och en reflexväst!
Det får komma en bild senare... man ser ju rätt tuff i dem...

Iaf, dagen har varit bra. Bakade bullar på jobbet. Bulldeg är gott, så jag var ju tvungen att smaka lite (LITE) deg. Sedan när de var färdiga åt jag knappt en hel bulle! Jag tycker jag har varit duktig idag ändå, för till frukost åt jag yoghurt och en äggmacka, till lunch en nutri, till mellis en nutri bar och till middag blev det skinksallad!

Innan promenaden har vi städat här hemma... man mår så bra när det är rent hemma!

Nu är jag ledig från jobbet, tisdag och onsdag, och då blir det massa plugg. Plugg, plugg, plugg.

Inga kommentarer: