torsdag 25 september 2008

Fråga

Anonym Anonym sa...

Vad har du för skor när du är ute o traskar? Dina höftproblem kan ju lika bra vara pga dåliga skor, eller att dom bara inte passar dina fötter?
På jobbet kan jag inte ha vilka skor som helst, då får jag ont och avdomningskänslor på undersidan...
Mitt tips e att kolla upp skorna på Gå & Löpkliniken!

Mitt svar:

Jag har ju haft mitt höftproblem sen vintern 2005 och jag började på det jobbet sensommarn 2004. Och företagshälsovården har ju konstaterat att det har med fel belastning från jobbet att göra.
Men visst, "fel" skor kan ju bidra.
Men det spelar ju som ingen roll vilka skor jag har - klackeskor, joggingskor, stövlar... blir samma sak!

Men Gå&Löpkliniken kan nog vara värt ändå. För jag går som en kratta.. jag är ju mängda kobent!

Inga kommentarer: