måndag 22 september 2008

Mager


Middagen bestod av äggröra på 3 ägg, 1 burk tonfisk i currysås och 1 tomat, mumma!
Jag bestämde mig för att äta riktig mat istället för en nutrilett, för då skulle jag få lite ork att motionera!

Det blev en kombinerad tur med jogging och promenad.


Jag orkade jogga ganska mycket faktiskt. Sen inbillar jag mig att jag blivit LITE magrare, mina träningsbyxor hasade ner lite extra mycket denna gång tyckte jag :) De har sannerligen bara töjt ut sig så som byxor kan göra, men jag vill gärna tro att det beror på det förstnämnda! Ja!

När jag kom hem var det kolsvart ute. Tur jag hade reflexband denna gång.

Gjorde en del stepups också, 60 av de större som jag brukar göra och 60 på ett mindre trappsteg.
Sedan blev det 80 situps.

Nu blir det lite slapp framför datorn, eventuellt lite tv och mys.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är så duktig, jag är sjukt impad! Själv sitter man mest på häcken och äter chips när man inte pluggar eller är på jobbet.

Maria Liljegren sa...

Jag jag kämpar på! Det är inte alltid lätt att stå emot.. men hittills har det ju gått bra! :)

Har man ingen motivation blir det ju svårt, och jag tror jag har mycket av det nu!