tisdag 30 september 2008

USM




Nu har jag varit ute på en runda! Skönt!
Det blev inte så mycket jogging som jag hade tänkt. Andningen gick tungt idag. Men jag gick raskt och tog en liten extra runda. Dessutom gjorde jag 100 stepups och 100 situps!

Dagens lunch består av en nutri bar, en Loka citron och ett äpple.

Jag har annars tänkt över det här gym-problemet lite grand. Nu börjar det ju som sagt bli lite kallare ute och då kommer jag inte gå ut och gå/jogga så mycket. Inget alls skulle jag vilja säga.
Så ett träningskort måste införskaffas!

Jag tror inte att det blir Tenton trots allt. Jag och Marie har pratat om USM, vi får ju rabatt i och med att vi jobbar på kommunen (gäller ju även Tenton), men USM ligger ju centralt, det är lättast för både mig och Marie att ta sig dit samt att jag har ruggit nära till busstationen då jag måste åka buss hem!

Jag känner verkligen peppen att träna nu, jag tror jag börjar komma över den här tröskeln. Det känns inte jobbigt! Jag längtar till och med tills jag har skaffat mitt träningskort.
Det enda jag behöver göra är att prata med chefen, skriva på ett papper och sen få kortet. Typ.
Har ringt chefen idag, men inte fått svar. Ska prova nu igen efter lunchtid.

Nu är det även dags att ta tag i veckans uppgift. Uppgiften är att läsa om olika branchstandarder och sedan göra en sammanställning av dessa samt skriva skillnader och likheter. Det MÅSTE dessutom bli MINST 5 sidor text! HJÄLP
Jag hatar sådana här skrivaruppgifter. Det är inte my cup of tea om man säger så.

2 kommentarer:

Jennie Granström sa...

snart är det inb. jäklar vad jag peppar!!! :)

Maria Liljegren sa...

Du, JAG peppar!!!
Det ska bli hur skoj som helst!