fredag 19 september 2008

Ont om tid

Ojojoj.. jag är dålig på att uppdatera nu känner jag.

Jobb idag, sen direkt efter jobbet for jag och Mikael till hans mor och far och åt middag! De har just kommit hem från USA!
Vi gick även på bio allihopa och såg Tropic Thunder. Den var godkänd! Jag hade nog lite för höga förväntningar på den, men helt okej.

Nu sitter jag och gör skolarbete.. EN FREDAGSKVÄLL. Ja.
Detta stora arbete ska in på söndag, plus att vi har testfrågor (som denna gång var otroligt svåra) som också ska lämnas in på söndag. Senast 23.59 :)
Eller, världen går inte under om man lämnar in försent, man får det bara rättat lite senare.

Imorn ska jag hänga med Isabelle, min kusins flickvän, som har kommit att bli en mycket god vän till mig! Tycker då jag, jag vet ju inte hon tycker att JAG är en sådan värst god vän. Men hon vill ju iaf vara med mig imorgon :) haha
Jag tror att en annan god vän också ska vara med, Sara! Ska ringa och höra imorn förmiddag.

Hur som helst, vi ska motionera! Vi ska ta varvet runt Nydalasjön = ca 1 mil! Det blir många steg på stegräknaren det!
Sen ska vi äta middag och gå på bio och se Patrik 1,5! Kul kul!

Ska ta med kameran imorn så det blir nå fina bilder att visa upp sen!

Adjö!

3 kommentarer:

Anonym sa...

You GO M!!!! Sällan har jag skådat sådan karaktär och sånt mod i en man!
Storslaget!

/Ninjan

Anonym sa...

Vilken trevlig dag det blev sen! promenad,sötpotät och gooodis=) Det är godkänt att skriva att vi blivit goda vänner, för det tycker jag meee!!! (testing från nya datorn på jobbe, nu ska vi spela yatzy, busy busy) ciao ciao

Anonym sa...

hehe det funka!! yatzy yatzy.....