tisdag 30 september 2008

Ledig

Idag är jag ledig, men är ändå uppe före 9!

Igår blev det inte mycket bloggande inte, jag jobbade nästan full dag, kan man säga.

Var först på Seaflex, ca halv 9 till halv 12. Jag skulle introducera Oscar i miljöarbetet, i det jag åstadkommit i sommar.
Sen drog jag till stan på lunch, min kära karl hade ju namnsdag igår så jag bjöd honom på mat!
Marie ringde och ville också följa med! Vi gick på Rhodos, stället som ligger i Saga Gallerian.
Jag åt salladsbuffé, den var bra! :)

Sen gick jag och Marie på stan och jag köpte en klänning/tunika och ett par leggings på Indiska.

Klockan 16 började jag hos gubbarna. Min middag igår bestod av älgkött, sötpotatis, lök, vitlöksdipp och grönsaker. På kvällen blev det frukt!
Mikael var gullig och hämtade mig kl 22 när jag slutat, så jag slapp åka buss hem!

Nu sitter jag och äter frukost. Det blev 2 mjukmackor; Axas "kärnor och protein" med skinkost, en liten skål yoghurt och kaffe.

Idag ska jag ut och motionera. Det hanns inget sådant igår. Men först ska jag vakna till och låta det bli lite varmare, det är ju för bövelen frost ute.

Inga kommentarer: