tisdag 23 september 2008

Blåsa på hälen


Med solen i mitt ansikte och vinden i mitt hår traskade jag till bussen ändå!
Det var skönt! Jag mår så bra!

Var i stan strax före 3, hoppade av på E4an i centrum.
Gick raka vägen till Ica Hedlunda där jag köpte Nutri Bars.
Det blev en "brownie" till mellis och en" karamell/toffee" till middag. Sen tjuvsmakade jag lite av gubbarnas potatismos... hemmagjord potatismos... GOTT :)

När jag slutat var det bara att börja traska igen. Bussen hem gick 22.30 från busstationen, var hemma i byn ganska precis 23. Mikael fick hämta mig på affärn!
För det första är det för mörkt för att gå hem från busshållsplatsen och för det andra har jag fått en blåsa på ena hälen av all promenad idag.

Nu har jag lyxat till det med 2 riskakor med lite hemmagjord vitlöksdipp på.

Natti

Inga kommentarer: