tisdag 23 september 2008

Mörbultad

Ja, så kände jag mig idag och igår när jag vaknade. Vad är det för fel? Jag känner mig som en klubbad säl när jag vaknar ibland. Varför? Jag har ju inte sovit för lite. Kanske sover jag för mycket?
Igår somnade jag vid halv 1 kanske och klev upp strax innan 10 imorse, det kanske är lite över snittet i sömn men det är ju inte så att jag sover så länge varje dag.

Iaf, så är ju vädret fantastiskt idag igen, så jag begav mig ut på en promenad. Jag kände lite att min kropp egentligen inte ville (klubbad säl-känslan tog nästan över) men jag gjorde det ändå.

Det var skönt, men det blev lugnare tempo och en kortare runda. Min höft ville inte riktigt vara med idag.
Jag har ju en arbetsskada i höften, och jag får ont i den när jag promenerar. Dock har det gått ganska bra på slutet, men inte idag.

Frågan är ju bara hur jag ska göra sedan. Jag hade ju tänkt promenera till busshållplatsen, ska åka buss in till stan idag. Och sen ska jag promenera från stan upp till gubbarna. Hm, det blir en jädra massa vandrande. Undra om jag kanske ta cykeln till bussen? För höftens skull.

Jaja, vi ser väl.

Idag blev det ingen frukost. Jag gjorde lunch direkt istället. Sista portionen av böngrytan :) hehe den har räckt till många måltider :)

Nu ska jag äta klart, sen ska jag ta tag i lite skolarbete. Nya uppgifter denna vecka.

Adjö!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad har du för skor när du är ute o traskar? Dina höftproblem kan ju lika bra vara pga dåliga skor, eller att dom bara inte passar dina fötter?
På jobbet kan jag inte ha vilka skor som helst, då får jag ont och avdomningskänslor på undersidan...
Mitt tips e att kolla upp skorna på Gå & Löpkliniken!

MVH Nörden