onsdag 10 september 2008

Idol

Alltså jag gillar verkligen idol!
Shit va hon Anna på slutet va kungen! Det här kommer verkligen vara höstens höjdpunkt.

Idag blev det vaniljyoghurt och nutrilett till middag. Jag vet, inte hälsosammast i det hela stora, men nu såhär i början vill man ju ändå få en liten kickstart, och då är bäst att inte äta allt för många kalorier kombinerat med motion.
Imorn ska jag ha med mig stegräknaren på jobbet! Jag ska försöka komma upp till 12000 steg imorn, det blir ett bra mål för morgondagen!

Sen har jag en vision; jag önskar att jag kunde kliva upp tidigare på mornarna och ta en lite promenad innan jobb. Men än så länge får det förbli en vision, inför framtiden.

Nu ska jag se om jag får ner nå mer på min skoluppgift. Sen är det sängen som väntar.. och Glamour, min favvotidning!

Natti

Inga kommentarer: