söndag 14 september 2008

Helgen

Söndag kväll, man är lite trött efter att ha jobbat helg.

Igår, lördag, var det som mest lugnt. Vi spelade lite yatzy men även ett parti Budget.
Jag och Marie rörde även ihop en kaka. Vi hade inte tänkt fika av den, men när den blev klar kunde vi inte motstå! Det var ju ändå LÖRDAG. Då får man unna sig lite.





Vem kan motstå en sån där?? :)

Efter jobbet blev det Fajitas hos min syster! Öl för grabbarna och sen spelade vi lite poker allesammans. Blev inte så sen kväll, jag och Mikael var hemma vid 12.

Idag började jag jobba 07.30.
Det var dryyygt att kliva upp. Trött.
När jag just kommit in till stan såg jag en människa jogga på kajen, hur hurtigt var inte det? ca 07.20 på morgonen!!

Vi har varit och storhandlat på Ica Maxi hela dagen idag. Eftersom det är söndag öppnade inte affärerna runt omkring förrän 12 och vi var där strax före halv 12. Då vare ju bara Donken och Ica som var öppet.
Jag var jäääääkulskt sugen på äta McChicken.. åååå det är så gott! MEN.... jag tog en kycklingsallad istället :) Yes!


Inne på Maxi köpte jag mer nutri, lådan jag hade hemma är slut. Köpte även nutri bars, så jag åt en sådan till mellanmål och även nu till middag, gott gott.
Fick tips av min vän Helena att köpa en nyttig juice, och det gjorde jag. Den är svingod!


Den innehåller passionsfrukt, rödbeta, pepparmynta, lime, päron, äpple, morot och paprika!

Ikväll blir det lugnt, lite städ kanske nu när man har en ny dammsugare!



3 kommentarer:

Anonym sa...

donkens mat är inte värd att synda för, belive me ;)

Anonym sa...

Den där juicen vill jag ha, skall köpas! Du såg alltså en människa jogga runt 07, en tjej jag cyklar hem med 0415 på morgonen från jobbet hade stött på en joggare. DET är tidigt!

Maria Liljegren sa...

Ida, juicen är fantastiskt god!

04:15 ÄR VÄLDIGT TIDIGT!
Då hade ju hon jag såg tagit rena rama sovmorgonen!