måndag 22 september 2008

Komplicerat

Ojojoj, det här med Korpen blev lite komplicerat ändå.
Först har jag ringt runt till alla som kan tänkas vara med. Sen om tider. Sen om alla kan tänka sig att betala medlemsavgift och sen när det visade sig att man ska betala medlemsavgift så ringde jag runt om det med. Det blev helt enkelt för mycket. Det tyckte alla.

Så, vi bestämde oss för att bara köra träningar! Egna små matcher.. vi blir ju ändå typ 10-15 st så det funkar ju!

Nu ska vi helt enkelt bara bestämma första träningstiden!
Nu känns allt lite lugnare, inte lika stressigt. Det känns faktiskt lite roligare till och med!

Mhm!

För övrigt så blev det nutri och kaffe till frukost.
Till lunch åt jag böngryta, makaroner, en tomat och lite currydressing.
Till mellis en nutri.

Undrar om det blir nutri till middag också. Jag har ju rört mig nada idag.
Blir en kvällspromenad kanske!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad blev det för böngryta?

Maria Liljegren sa...

Det blev böngryta på nån böna som jag inte kommer ihåg vad den heter, broccoli, morötter, vitkål, paprika,lök, vitlök, passerade tomater och massa kryddor!
faktiskt gott!

Anonym sa...

Men _en_ böna var väl ändå lite snålt? ;)

Maria Liljegren sa...

nån - en - BURK böna då;)