söndag 28 september 2008

Vuxenpoäng

Gömställe

Oj vad många vuxenpoäng jag och Mikael har fått idag!
Vi har haft en riktig ta-hand-om-huset-och-trädgården-dag!
Mikael tog hand om veden och staplade upp i "vebon" medan jag storstädade inne samt tvättade.

Sen hjälptes vi åt att städa och rensa ur garaget. Sedan vi flyttade in i januari har vi bara packat på sak efter sak där inne... så det var verkligen dags och ta tag i det.

Det blev bra efteråt, nu kan man faktiskt gå där inne!


Vi passade även på att tvätta bilen och klippa gräset.

Kl 18 skulle vi vara hos mamma på middag. Hon bjöd på potatisgratäng och älgkött. Till efterrätt blev det äppelkaka och glass, samt lite kladdkaka som Helena hade med sig.
Idag var nog första gången i mitt och Mikaels förhållande som jag tog MINDRE efterrätt än honom... hehe

Imorn ska jag vara på Seaflex klockan 09.00, får se hur länge jag ska jobba imorn. Börjar hos gubbarna klockan 16.00 så det blir heldag imorn.

Inga kommentarer: