lördag 27 september 2008

Röda tanten

Igår kom röda tanten och hälsade på och hon är kvar än. Jag blir ju så jäkulskt hungrig när hon är på besök, men försökte ändå igår att inte trycka för mycket. Det blev som sagt grönsaker i ugn och lax till middag, sen drack jag 3 festisar, en näve popocorn och en fruktskål... och en kopp kaffe:)

Idag är det nya tag!
Jag ska fara på Tenton på Marieberg med mor! Vi ska träna och kanske lyxa till det med lite solning. Solningen kan nog vara bra för min hy, den har ju varit så finnig senaste månaderna, sen i somras. Nu börjar det dock bli bättre, jag har ganska bra medel att smörja med!

Därefter blir det häng med brudarna! Det ska blir kul!
Ska bli roligt att träffa Pernilla också, hon har ju varit på Kreta så hon är säkert lite brun och fräsch!

Nä nu ska jag packa en väska att ta med, jag kommer ju inte komma hem förrän sent ikväll!

Adjö

Inga kommentarer: