fredag 26 september 2008

Tom kyl

Fredag idag! Fredagar är alltid bra!

Jag skulle egentligen till Seaflex idag, men mötet blev uppskjutet till på måndag istället.

Gårdagen blev ju som den vart. Jag var i stort sett hungrig och sötsugen konstant och hade rätt ont i huvudet hela kvällen = ingen bra kombination.

Trots detta var jag ju ganska duktig. Det blev yoghurt med några frosties till mellis. Till middag blev det makaroner och köttfärssås och till kvällfika blev det 2 dubbelsmörgåsrån och en banan.

Nu är klockan 10.45 och jag har just ätit en liten skål yoghurt.
Runt 12 ska jag ta bussen in till stan. Ska först på stadshuset och fixa passérkort till träningslokalen till innebandyn!

Därefter blir det väl en liten stadstur och sen hoppas jag att Mikael kan sluta lite tidigare så vi kan fara och handla.

Jag ska även på apoteket och köpa ipren... har huvudvärk idag med.
Kanske håller jag på bli sjuk? Jag är lite snorig på mornarna när jag vaknar. Kanske också därför jag är så trött?

Jaja, ipren is the shit!

Tom kyl

Inga kommentarer: