onsdag 17 september 2008

Mätning

Japp, nu har det gått ett vecka sen jag började mitt nya liv.
Det råkade bli en sovmorgon, ända till kl 11. Nåja, jag kan väl säga att jag tog igen från igår när jag klev upp alldeles för tidigt.

Iaf, fram med måttbandet:

Under brösten: 86 cm (-1 cm)
Runt naveln: 99 cm (-4,5 cm!!)
Runt mensmagen: 106 cm ( ingen skillnad)
(eller ska jag säga "nedre magen", låter kanske lite trevligare?)

För att summera så jag har blivit 5, 5 cm smalare!! Grattis till mig!
Synd bara att nedre magen inte vart nåt. Hur kan man ens ha en nedre mage?
Det ligger i släkten tror jag.... eller iaf i min familj. hehe

Vad ska jag göra för god lunch nu då? Tror det blir antingen yoghurt och en äggmacka eller äggröra med tonfisk som igår.
Nu har jag ju som inte ätit någon frukost eftersom jag sov så länge.

Idag blire tvättar-dag. Samt pluggdag. Jobbar ju torsdag och på fredag och egentligen helgen, men jag tog ledigt helgen så jag hinner klart allt skoljobb. Inlämning på söndag!

Btw, jag funderade på ta en bild på den smalare jag (HA) men jag är så jävla ful när jag just vaknat så det sket sig!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tycker att du är megasnygg när du just har vaknat! Och i min familj (iaf jag och mamma) har vi också en nedre mage. Så man tror liksom att "ah där börjar höfterna, eller vänta... nej, det var något annat, magigt... jaha DÄR börjar höfterna!"

Maria Liljegren sa...

Jag vet!! Det är inge kul!!
Men man får väl vara glad att man är frisk och bara har.. ja, en nedre mage lixom :)

Anonym sa...

Tänk dig bara en dag då man känner att man förlorat allt. Då kommer den nedre magen att finnas där för en, som en stor välkommen hem-kram!