söndag 21 september 2008

Dagen

Nu är skolarbetet inlämnat! Pju!

Precis i tid....
Arbetet har egentligen varit klart några timmar, men med lite fix och trix så blev layouten lite bättre nu såhär i sista minuterna.

Annica och Maria kom mycket riktigt hit idag, de hade även med sig Helena. Trevligt!
Vi satt och pratade och åt böngryta och makaroner till lunch. Och såklart kaffe efter maten.
Jag hade tagit en nutri innan de kom så det blev en alldeles lagom liten portion för mig!

Sedan blev det 2 dubbla smörgåsrån och yoghurt till middag och nu till kvällsfika ett glas oboy, en festis och 4 digistivekex. Inte så värst nyttigt egentligen men idag bryr jag mig inte.
Jag blir ju ett psykfall om allt ska vara så strikt jämt.

Fast, egentligen.. det är detta tänk som gör att jag aldrig klarar av att vara nyttig en längre period.
Jag behöver motivationen igen!
Dock har jag ju kommit igång ganska bra med motion, för att vara jag.

Igår kom jag och Isabelle på den briljanta idén att starta ett korpen-lag i innebandy, fatta hur kul det skulle vara!
Jag vet en hel del brudar som nog kan tänkas vara med, även en potensiell tränare. ÅH JAG VILL!

Jag har mailat till Korpen i Umeå för att fråga hur man går till väga, hoppas på svar imorn!

Tur jag kunde vara ledig i helgen. Det var ju för att hinna klart skolarbetet men jag har ju också kunnat ha riktigt skoj också.

Bra helg!

Inga kommentarer: