fredag 26 september 2008

Full kyl

Äntligen har vi mat hemma! Så här full har kylen inte varit på länge! Även skafferiet är ovanligt fullt, trevligt!


När jag åkte ner på stan idag gick jag först till Wedins. Mina stövlar som jag haft en månad har gått sönder på insida häl, så jag tänkte höra med personalen om jag kunde lämna in för lagning eller få ny.
Det visade sig att jag kunde få nya!! Men otur som man har så fanns inte min storlek kvar och det skulle inte köpas in fler heller. Jag fick då gå och kolla om jag hittade några andra jag ville ha, och det fanns faktiskt ett par som var snarlika mina! Dock inte lika vida i vaden, men det gick bra ändå.
Sedan gick jag förbi på Gina Tricot, det är ju som mitt emot. Och där fyndade jag dessa byxor för 250 kr!

Sedan fick jag massa skavsår av 79-kronors-skorna jag hade på mig, så då gick jag upp till min bror och bytte till mina nya stövlar innan jag gick vidare till stadshuset.
Nu har jag fixat passérkort till innebandyhallen!!!
Jag längtar tills första träningen.. det kommer bli svinkul!

Idag har jag inte ätit mycket. En liten skål yoghurt och 2 nutri bars. Och en pingvinstång :)
Nu har jag gjort i ordning grönsaker i ugn och lax till... snart färdigt. Det ska bli gott!

Inga kommentarer: