torsdag 25 september 2008

Frukost idag blev 3 dubbelsmörgåsrån och en riskaka. Vi har ju verkligen ingenting att äta hemma. Jag har känt mig sur och bitter idag. Inget känns bra, inget känns roligt.

Men det ändrades rätt snabbt! Jag gick UT i finvädret och då blev jag genast gladare!

Hur kan man inte vara glad när man bor i mitt hus?


Hur kan man inte vara glad när man bor nära vacker natur? (Okej jag är ingen naturmänniska, men ändå. Bara att luften är så fräsch här ute, särskilt en dag som denna, gör att man MÅR BRA!)



Nu känner jag peppen igen! Om sanningen ska fram så kände jag nästan för att ge upp imorse.
Tur att det gick över :) Tänk vad lite frisk luft kan göra!

På affärn köpte jag yoghurt, skinkost, en avokado och några bananer. Så detta blev dagens lunch!


Köpte även 4 triss... så vem vet, jag kanske sitter här och är miljonär?

Inga kommentarer: