fredag 7 november 2008

Trist väder


Alla löv är nästan borta. De som är kvar är bruna och trista. Nu är hösten väldigt trist.
Tur att solen lyste idag, det piggar upp lite.

Jag var hemma idag. Allt jobbade gör kroppen slut så i morse vaknade jag med huvudvärk och halsont.
Så jag sov till halv 12 och nu känner jag mig som en ny kvinna!

Började dagen med att sätta igång en tvätt. Sen blev det en shake till frukost. Och 2 mandariner.
Jag kände att jag behövde lite luft så jag begav mig ut på en timmes promenad. Det var skönt.

När jag kom tillbaka från promenaden lekte jag lite med mina barn. Och tog kort! Det är svårt att ta kort på de små liven, de kan ju aldrig vara stilla! Men jag lyckades ändå få till några som går att titta på.


Hasse


Totte



Nu blev det en nutri bar till lunch. Är inte så hungrig idag. Inte just nu iaf.
Det brukar bli så när man sover länge. Iaf för mig!

Hungern kommer framåt kvällen istället... hehe

Nä nu ska jag hoppa i duschen. Sen ska jag ta bussen till Stöcksjö där Mikael ska hämta upp mig och hans kära moder vid 17-tiden.
Vi ska på 40-års kalas ikväll!

Inga kommentarer: