söndag 9 november 2008

Fars dag

Imorse halv 8 väckte Cajsa mig;
"Maria, jag kan verkligen inte sova mer nu".

Så då var det bara att kliva upp!
Emil vaknade såklart också då, så jag satte igång Babar och gick och la mig igen.

När filmen var slut klev jag upp och gjorde fika till de små godingarna, sedan gick vi ut och lekte med katterna.

Efter lunch begav vi oss ut på fars-dags-presents-handling. Barna fick köpa nåt till sin pappa och jag och Mikael köpte till hans pappa.

När vi kramat barna hej då och lämnat dem i Ersmark igen bar det iväg till Stöcksjö för att fira Mikaels far. Det var jättemysigt!
Tacos till middag och sen spelade vi Canasta efteråt.. Tjejerna mot killarna och jag och Gunilla vann ju SÅKLART!

Vi hann inte ner till min pappas grav idag. Men jag tänkte iaf Grattis på farsdag.

Nu blire innebandy!

Inga kommentarer: