onsdag 19 november 2008

Med rumpan bar

Idag var jag minsann inte lat!

Jag och Marie for på FT (funktionell träning) och med oss som gäster hade vi Malin och Sara! Så trevligt med hela gänget!

Idag var det ett nytt program som instruktören höll... och jag kan lova att vi alla kommer att ha svårt att gå imorgon.
Det kommer nog likna första gången jag var på FT, när jag fick sätta handen mot väggen och vrida mig sidledes för att kunna sätta mig på toaletten ens.

När vi har duschat och klätt på oss utbrister Sara:
"Men Maria, vad har du gjort där bak!?"

Jo, då visar det sig, att mina byxor har spruckit på ena skinkan. När hände det!?
Vi skulle ju fara på kommun-middag på Droskan, kul att visa halva röven där lixom!?

Well, det var inte mycket att göra åt, tur jag hade lite längre tröja som kunde täcka.
Mina favoritbyxor med hög midja som håller in magen var det dessutom.... skit också.

På Droskan bjöds det iaf på potatisgratäng, eller det var med som potatissoppa gjord på grädde.. den rent utav plaskade. Till det var det kyckling, fläskfilé, sås, grönsaker och bröd.
Till efterrätt en liten tobleronebit och kaffe.

Jag hade turen att slippa åka buss hem om jag for kl 20 och det kunde jag ju bara inte tacka ja till!

Så, nu ligger jag här i sängen, och ska sova.
Imorgon ska jag följa med på studiebesök på Komatsu och ska vara där kl 08, det blir att kliva upp tidigt tidigt.
Jobbar även imorgon kväll, så det blir en lång lång dag.


Dagens intag:

Nutri bar
Potatismos och korv från gårdagen
2 koppar varm choklad
1 banan
2 mandariner
Droskanbuffé
Kaffe

Inga kommentarer: