onsdag 5 november 2008

Svettig morgon

Idag skulle jag vara med på utbildning som min ena handledare höll för ett gäng, och den skulle börja kl 08 i en lokal på Umestan.

Det innebär att jag antingen var tvungen att åka bil hemifrån typ halv 8, eller ta buss in.
Det blev det senare eftersom min kära sambo är lite (eller MYCKET!) morgontrött och jag ville inte chansa.
För att hinna till Umestan innan 8 kunde jag inte ta bussen jag brukar ta, den som går ca 07.30, utan fick ta den som gick ca 07.10....

Dock snoozade jag lite för länge så det blev stressigt på morgonen. Det blev rask promenad blandat med spring för att hinna med bussen. Svettig var jag när jag kom fram.
Dessutom tappade jag min mössa någonstans på vägen, efter att jag tagit av mig den.

Hoppade av vid e4an inne i stan och gick iväg till Umestan.

Efter lunch skulle vi vara på Statoil Ersboda så det vara bara att traska dit.
Efter det skulle jag fara och träna med Marie så då vare bara att traska tillbaka till stan igen.

Denna dag har alltså bestått av mycket promenerande, det är bra!

Träningspasset idag blev Funktionell träning. Jag gillar verkligen det!
Man behöver inte ha koordinationsförmåga och det är ändå jobbigt :)

Dagens intag:
Frukost: Nutri bra, 3 mandariner
Mellis: Mörk skinksmörgås med grönsaker på
Lunch: Kycklingsallad med pasta på Statoil
Mellis: Kaffe, 2 äpplen
Middag: Fisk med smögensås och ägg, med broccoli, morötter och blomkål
Mellis: Frukt

Nu blir det att ta det lungt en stund. Om ett tag är det Bonden, då är jag bänkad i soffan under täcket.

Inga kommentarer: